تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

دانلود مستند “من روحانی هستم” با کیفیت بالا

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ


             http://multimedia.mehrnews.com/Original/1393/02/07/IMG12474262.jpg


مستند «من روحانی هستم»، فعالیت‌های مبارزاتی، سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در ۵ دهه گذشته را روایت می‌کند.

«من روحانی هستم»،فعالیت‌های مبارزاتی،سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در ۵ دهه گذشته را روایت می‌کند.

سخنرانی تاریخی مراسم ختم حاج آقا مصطفی در مسجد ارک، ۵ دوره نمایندگی مجلس، ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملّی و پرونده هسته‌ای ایران از اتفاقاتی است که بدان پرداخته شده است.


                  http://urmiaonline.com/wp-content/uploads/2014/04/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85.jpg


دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲۸۴ مگابایت


منبع: فاراقلیط

نظرات (۱)

سلام.
با سوالی به روزم

منتظر جواب شما

التماس دعا

یا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی