تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://zanannews.ir/sites/default/files/field/image/1393/06/26/%D9%82%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%86.jpg


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت طنین یاس، جعفربای پژوهشگر و درمانگر آسیب‌های اجتماعی با بیان این‌که روند رشد اعتیاد زنان به بعضی از محرک‌ها بیش از مردان است، اظهار داشت: این مسئله هشدار بزرگی است چرا که زنان نقش مادری و تربیتی در جامعه ایفا می‌کنند.

وی افزود: به فراخور معضلاتی که برای زنان اتفاق می‌افتد، نقش مادری که رسالتی بس سنگین است کمرنگ می‌شود و همین مسئله بر تربیت و رشد کودک تأثیر سوءمی‌گذارد که در نهایت آسیب‌های آن جامعه را درگیر خواهد کرد.

این پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی با بیان این‌که اعتیاد به سیگار به عنوان یکی از سرگرمی‌های بعضی از زنان و دختران جوان به شمار می‌رود، گفت: متأسفانه امروزه برای پیروی از مد و دور نماندن از قافله چشم و هم چشمی‌ها گویا برای بعضی از زنان کشیدن سیگار یک پوزیشن است که روزبه‌روز دامنه آن گسترده‌تر می‌شود.

بای، کشیدن قلیان را از دیگر سرگرمی‌های زنان و دختران جوان امروزی دانست و افزود: دختران جوان برای بیتوته و گذراندن اوقات بیکاری در کنار دوستانشان در تفرجگاه ها و سراهای به اصطلاح سنتی به وفور قلیان می‌کشند که متأسفانه این پدیده شوم به شهرستان سرایت کرده است.

این کارشناس مسائل اجتماعی خاطر نشان کرد: افراد خصوصاً زنان و دخترانی که به راحتی و بدون توجه به هنجارها در سطح جامعه سیگار می‌کشند قصد نشان دادن ژست‌های روشنفکری دارند.

نظرات (۱)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeche khoshgel ogadid bood

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی