تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

یک مسلمان قهرمان ملی فرانسه شد

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ب.ظ

http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/93-10/23/farhangnews_109747-309885-1421147298.jpg


به گزارش گروه بین الملل فرهنگ نیوز، نام لاسانا باتیلی مسلمان آفریقایی تبار بلافاصله پس از تحولات تروریستی فرانسه بر سر زبان ها افتاد. این مسلمان 24 ساله که دارای تابعیت مالی می باشد در خلال حمله به یک مغازه یهودی در پاریس با پنهان نمودن 15 شهروند فرانسه در یک مکان مخفی در انبار مغازه موجب نجات جان آنها شد.

مقامات فرانسوی در روزهای اخیر بشدت از وی تقدیر کرده و اعلام نموده اند تابعیت این کشور را به باتیلی اعطا خواهند کرد. علاوه بر آن صحبت از اعطای مدال وی است، مدالی که پیشتر تعداد محدودی در تاریخ فرانسه موفق به اخذ آن شده اند.

به گزارش فرانس 24، فرانسوا اولاند در اظهارات اخیرش وی را قهرمان ملی این کشور نامیده و بر لزوم تقدیر ویژه از وی تاکید نموده است.

در خلال حملات تروریستی به پاریس بسیاری از رسانه های بین المللی بر طبل اسلام هراسی کوفته و مسلمانان را مورد هجوم قرارداده اند، تا جایی که روبرت مورداک سرمایه دار بزرگ و رئیس یکی از غول های رسانه ای جهان عملا دین اسلام و مسلمانان را عامل وقوع چنین تحولات دانست.

بسیاری از مجامع اسلامی اروپا و رهبران مسلمان جهان عملیات پاریس را محکوم نموده و نسبت به مسببان این امر اعلام برائت نموده اند. آنها بیان داشته اند که رخداد فوق بر خلاف مشی اسلام رحمانی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی