تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/11/675586_498.jpg


“جهزوا_ملاجئکم”همین دو کلمه کافی بود تا خواب از چشمان مقامات رژیم صهیونیستی گرفته شود. سید حسن نصرالله خطاب به مقامات این رژیم تهدید کرده بود که: «پناهگاه هایتان را آماده کنید!»

عملیات دیروز اولین واکنش میدانی حزب‌الله به حمله‌ای است که ۱۰ روز پیش رژیم صهیونیستی در منطقه موسوم به مزارع الامل در شهر قنیطره در جنوب سوریه صورت داد و باعث شهادت ۵ عضو حزب‌الله شد.

با حمله غیرمنتظره و پیچیده به ارتش اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله اثبات کرد، تهدید دبیرکلش برای انتقام گیری از صهیونیست ها تنها یک ادعا و یا بلوف نیست. آنها در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند، تا بعد از آن، تیتر اکثر رسانه ها جهان به “آغاز انتقام گیری حزب الله از اسرائیل” اختصاص یابد.

شبکه خبری المنار در همین خصوص گزارش کرد که در این حمله حداقل ۹ خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند. شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که ۱۷ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

این نکته را باید در نظر داشت که عملیات مهم حزب الله در حالی روز گذشته صورت گرفت که رژیم صهیوینستی در ده روز اخیر تدابیر شدید امنیتی را در نظر گرفته بود و انتظار واکنش حزب الله به حملات این رژیم را داشت. با همه این تدابیر اما حزب الله موفق شد طی زمان بسیار کوتاهی خسارات شدید به این رژیم وارد کند.

حالا منتظر صاعقه های ویرانگر ایران باشید

با این حال، رژیم صهیونیستی روز گذشته، تنها بخشی از انتقامی که در انتظارش بود را به چشم خود دید. آنها باید بعد از دفن اجساد نظامیانشان، منتظر انتقام سخت تری باشند؛ همان صاعقه های ویرانگری که فرمانده کل سپاه ودعده ی آن را داده است.

در میان اسامی رزمندگانی که بر اثر حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند نام یک سردار ایرانی هم اعلام شد؛ سردار علی الله دادی اولین نیروی رسمی سپاه پاسداران ایران بود که در اثر حمله مستقیم ارتش اسرائیل به شهادت رسید. بعد از آن بود که فرمانده هان ارشد نظامی کشور خط و نشان هایی برای صهیونیست ها کشیدند و فرمانده کل سپاه هم اعلام کرد: صهیونیستها باید منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده اند.

اما در کنار تهدیدات فرماندهان نظامی کشور، سه شنبه شب و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید ‘محمد علی الله دادی’ و جمعی از شهدای مقاومت، معاون وزیر امور خارجه اعلام کرد، ایران رسما پیامی به آمریکا در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی ارسال کرده است. حسین امیر عبداللهیان گفت: در این پیام به آمریکاییها اعلام کردیم رژیم صهیونیست ها با این اقدامات وارد خط قرمزهای ایران شده است و مقامات این رژیم باید منتظر عواقب این اقدام خود باشند.

پیشتر نیز برخی فرماندهان عالی رتبه نظامی اعلام کرده بودند که ایران پاسخ کوبنده ای به اسرائیل خواهد داد.

راه برای جنگ با اسرائیل باز شد

محسن رفیق‌دوست از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این خصوص گفته بود: زمانی که با عراق در حال جنگ بودیم، آرزو می‌کردیم که راه باز شود تا بتوانیم با رژیم اسرائیل نیز بجنگیم که حمله تروریستی اخیر این رژیم راه را برای ما باز می‌کند.

وی گفت: پس از نبردهای ۳۳ و ۲۲ روزه لبنان و غزه چیزی از رژیم اسرائیل باقی نمانده و همین نام نیز به زودی از بین می‌رود.

اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند

سردار حسین دهقان وزیردفاع کشورمان هم با بیان اینکه این اقدام صهیونیست‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند، مهم ظرف زمانی و مکانی پاسخ است که اقتضای این پاسخ را داشته باشد گفت: تسلیح کرانه باختری سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی است و ما در این راه تمام ظرفیت‌های خود را به کار خواهیم گرفت.

قصاص خواهیم گرفت

محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه هم در واکنش به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان مقاومت و شهادت سردار الله دادی شد گفت: محور مقاومت دارای استراتژی مشخص است که با یک یا دو حادثه از آن خارج نمی شود؛ هرچند که حزب الله قصاص این کار را خواهد گرفت، اما حزب الله دارای تدبیر یا برنامه بلندمدتی است و به عصبانیت کشیده نمی شود، هر چند که قصاص خود را خواهد داشت.

انتقام خون شهدا را با قدرت خواهیم گرفت

سرلشکر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح هم در خصوص عکس‌العمل ایران نسبت به این اقدام اسرائیل گفت: رزمندگان اسلام انتقام خون شهدای خود را با قدرت خواهند گرفت.

 

منبع: جهان

نظرات (۱)

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۱ خادم الحسین بنی فاطمه
انشا الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی