تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/postershifteshab.jpg


بازیگران: محمدرضا فروتن‌، لیلا زارع‌، سحر قریشی‌، گوهر خیراندیش‌، امیر آقایی‌


«شیفت شب»
به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی با بازی محمدرضا فروتن‌، لیلا زارع‌، سحر قریشی‌، گوهر خیراندیش‌ و امیر آقایی‌، درباره ناهید است که در زندگی روزمره غرق شده و طی تصادفی متوجه می‌شود که چیزهای زیادی را نمی‌دانسته . او به دنبال رازهای زندگی شوهرش در خیابان می‌گردد.

                                                
شعار تبلیغاتی


آیا بهتر نیست که بیشتر بدانیم؟

گزیده حرف‌های عوامل فیلم در نشست «یک فیلم یک سلام»


علی اصغری(نویسنده):
+ایده و طرح کار از محمود قدیمی بود. نسخه اولیه فیلمنامه را نیکی کریمی با نامی دیگر نوشته بود و پروانه ساخت هم دریافت کرده بود. سال گذشته از من دعوت به همکاری کردند. ۹ ماه طول کشید تا به نتیجه برسیم و در حین کار نیز تغییراتی در فیلمنامه داشتیم. پس از آن کار آغاز و ۴۰ روز فیلمبرداری داشتیم.
+ قصه بیانگر حال و هوای زنی است که زندگی آرامی دارد اما با خبری که به او می‌دهند متوجه می شود که قرار است با یک طوفان مواجه شود و آرامشش به هم می‌ریزد. این قصه شاید غم‌انگیز باشد اما تلخ به آن معنا که حاوی ناامیدی و سیاه‌نمایی باشد، نیست.
+می‌توانم بگویم «شیفت شب» متفاوت ترین کار نیکی کریمی و جزو کارهای خوب جشنواره است.


لیلا زارع(بازیگر):

+قصه این فیلم یک قصه اجتماعی است و من نقش زن یک خانواده کوچک سه نفری را بازی می‌کنم.
+همکاری خیلی خوبی بود، من در این کار خیلی چیزها یاد گرفتم و کار کردن با نیکی کریمی برایم خیلی لذت بخش بود.
+ هنگام کار فقط به کیفیت و نتیجه کار فکر می‌کنم. هنوز فیلم را به طور کامل ندیده‌ام اما بخش‌هایی از آن را دیدم که دوستش داشتم. به هر حال جایزه برای همه خوشایند است، ولی بازیگر حین کار به جایزه فکر نمی‌کند. ضمن اینکه تا وقتی همه فیلم‌ها را نبینم‌، فکر کردن درباره جایزه غلط است.
+«شیفت شب» فیلمی است که دیدن آن برای همه افراد خوب و خوشایند است. هر کس که ان را ببیند لذت می‌برد. مربوط به گروه یا قشر خاصی نیست. مشابه داستانش را بسیار زیاد در جامعه دیده‌ایم.


محمدرضا فروتن(بازیگر):
+نقش مردی را دارم که در بحران‌های مالی قرار گرفته و فشارهای اقتصادی و مسائل مالی که در اثر یک کلاهبرداری برایش اتفاق می‌افتد زندگی و رابطه‌اش با همسرش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
+ سال‌ها است که با نیکی کریمی رابطه دوستانه‌ای دارم و بسیار باعث خوشحالی‌ام بود که در کاری حضور داشته باشم که او در مقام کارگردان آن فیلم باشد.
+متاسفانه طی سال‌های اخیر کسانی جایزه دریافت کرده‌اند که موجب شده سیمرغ معنی‌اش را برایم از دست بدهد. حتی در مورد این افراد این ذهنیت به‌وجود می‌آید که دریافت جایزه از سوی آنها سفارشی است. امیدوارم امسال این‌گونه نباشد و کسانی که لایق دریافت سیمرغ هستند آن را کسب کنند. اینکه یک نفر سیمرغ بگیرد و همه تعجب کنند نشانگر نادرست بودن این انتخاب است.
+ یک زمانی به دریافت سیمرغ فکر می‌کردم. در واقع در مورد برخی کارها فکر می‌کردم که باید دیده شود و آن را کاری خوب و درخور توجه می‌دانستم، اما فکر می‌کنم کارهای خیلی خوبی وجود داشته‌ که دیده نشده و مهجور مانده است.
+امیدوارم شرایط و امکانات برای این فیلم، به اندازه حرفی که دارد مهیا شود تا مردم ببینند و لذت ببرند.









آنونس فیلم

 shifte shab
(لینک دانلود فیلم)


آلبوم عکس فیلم
















نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی