تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1394/05/13/13940513000255_PhotoL.jpg


به گزارش آوینی فیلم ، این فیلم روز‌های پنج شنبه و جمعه در جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا به نمایش در آمد و با استقبال منتقدان مواجه شد.
گاردین: فیلم مجیدی فضایی دوستانه میان شیعه و سنی به وجود آورده است
روزنامه انگلیسی زبان گاردین پس از اکران فیلم «محمد رسول ا…(ص)» در جشنواره فیلم مونترال نوشت: با وجود آن که احتمال می‌رفت این فیلم به یکی از جنجالی‌ترین‌ پروژه های سینمایی سال های اخیر تبدیل شود با جوی دوستانه روبه رو شد و در کمال تعجب فضایی دوستانه میان شیعه و سنی به وجود آورده است. این روزنامه آورده است: فضای کنفرانس مطبوعاتی آرام بود و مجیدی از تیم رقیب قطری خود که اخیرا در حال ساخت فیلم دیگری درباره حضرت محمد (ص) هستند، برای ساخت پروژه های آتی با موضوع اسلام دعوت به همکاری کرد. به گزارش ایرناروزنامه گاردین فیلم «محمد رسول ا …(ص)» را از نظر معنوی صادق، مسئول و شاعرانه دانسته و نوشته است: بسیاری از صحنه‌های فاخر این اثر توانسته نام مجیدی را با کارگردانان مطرح آثار سینمایی اواخر دهه ۱۹۸۰ همراه کند.
 
اسکای نیوز: فیلم «محمد رسول ا…(ص)» یک موفقیت جهانی است
بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی فیلم «محمد رسول ا…(ص)» را یک موفقیت جهانی برای مجیدی خواندند.خبرگزاری اسکای نیوز نوشت: هدف مجیدی در این فیلم، شکستن تصویر خشونت آمیزی است که در افکار عمومی از اسلام ارائه می‌شود و گروه‌های تروریستی مسلح افراطی مانند داعش خود را به این دین نسبت می‌دهند.مجیدی در این فیلم درپی اتحاد میان اهل سنت و شیعیان در تمام جهان از عراق تا یمن و سوریه است نه تفرقه میان آن ها.
 
سامی یوسف : علمای الازهر فیلم «محمد رسول ا…(ص)» را ندیده اند
سامى یوسف به عنوان خواننده یکی ازموسیقی‌های متن فیلم مجیدی درمصاحبه با رویترز گفت: من مطمئن هستم علمای الازهر و کسانى که از فیلم «محمد رسول ا…(ص)» انتقاد کرده اند هنوز این اثرر ا ندیده اند و مخالفت آن‌ها بیشتر به دلیل ترویج و حضور فرهنگی ایران در این فیلم است. اواشاره کرد بسیارشرم آور است درمقابل تولیدات بسیاری از زندگی حضرت مسیح ودیگرپیامبران فقط دو محصول اصلی درباره توصیف زندگی حضرت محمد (ص) داریم
 
«هافینگتون پست» فیلم مجیدی را باشکوه و اسطوره‌ای خواند
منتقد «هافینگتون پست» نشریه معتبر فرانسوی فیلم مجیدی را که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره مونترال به نمایش درآمد باشکوه خواند. منتقد هافینگتون پست فرانسوی نوشت: «محمد رسول ا…(ص)» فیلمی رمانتیک-تاریخی است که چون یک نقاشی دیواری باشکوه بر کودکی حضرت محمد (ص) تمرکز دارد. این محصول سه ساعته، یادآور فیلم های اسطوره‌ای مذهبی دهه ۱۹۵۰ است که همه احساسات خوب را منعکس می‌کردند.
گفتنی است،  آخرین فیلم در باره محمد رسول ا…(ص)» در سال ۱۹۷۶ توسط مصطفی عقاد سینماگر آمریکایی سوری تبار ساخته شد. این فیلم به دو زبان انگلیسی و عربی با حضور بازیگرانی چون آنتونی کویین و ایرن پاپاس و ستارگان انگلیسی ساخته شده بود.
 
سایت یاهو
سایت یاهو در بازتاب فیلم " محمد رسول الله (ص) نوشت: مجید مجیدی کارگردان ایرانی که جوایز متعدد سینمایی را در کارنامه اش دارد، با ساختن پرهزینه ترین فیلم سینمایی ایران، قصد دارد تصویر دگرگون شده‌ای را که از اسلام ارایه می شود، تغییر دهد. مجیدی می‌گوید می خواهد با فیلم «محمد رسول الله» تصویر خشنی را که از اسلام ارایه می شود، تغییر دهد. با این حال این فیلم به دلیل ارایه چهره پیامبر با اعتراض برخی از مسلمانان روبه رو شده است.

رویترز یک سایت اسرائیلی :
مطلب این سایت صهیونیستی که بازنشر گزارش مفصل رویترز است با این جملات آغاز می شود: اگرچه انتظار می رود فیلم زندگی حضرت محمد(ص) رکورد باکس آفیس را در ایران شیعه بزند اما برخی سنی ها در دنیای عرب خواستار توقیف فیلم توسط تهران هستند.رویترز که به بودجه 40 میلیون دلاری فیلم هم اشاره کرده گفته ساخته جدید کارگردان نامزد اسکار ایرانی پرخرج ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بوده است. جالب اینجا است که آنها نقل قول مجیدی را از «خط حزب الله» بازتاب داده اند. جایی که وی می گوید برای مبارزه با موج جدید اسلام هراسی در غرب تصمیم به ساخت «محمد رسول الله» گرفته است.

نظرات (۱)

فیلمش واقعا خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی