تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

سریال "مدینه" بهترین فرصت برای بروز خلاقیت

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

"مهرداد صدیقیان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهرداد صدیقیان بازیگر آثار سینمایی و تلویزیونی با اشاره به حضور در سریال "مدینه" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حضور در "مدینه" دومین تجربه من با "سیروس مقدم" خواهد بود و در سریال "دیوار" نیز بسیار از او آموختم.
 
وی افزود: دلیل حضور در سریال "مدینه" به ایفای نقش من در پروژه "دیوار" برمی‌گردد و با "مقدم" تجربه بسیار خوبی را کسب کردم.
 
صدیقیان ادامه داد: اگر هنرمندی خلاق و باهوش باشد، حضور در آثار این کارگردان بزرگ کشورمان را به فال نیک می‌گیرد و از تجربیات او بهره‌مند می‌شود.
 
وی افزود: "مدینه" و دیگر پروژه‌های "سیروس مقدم" بهترین فرصت برای دیده شدن و رشد یک بازیگر خلاق است.
 
بازیگر سریال "دیوار" درباره نقش خود در "مدینه"، ابراز داشت: تیم "مدینه" بیشتر زنانه بوده و من که ایفاگر کاراکتر "بهمن" هستم خود اتفاقات بسیاری را به وجود می‌آورم.
 
صدیقیان با اشاره به نقشهای متفاوت خود، تصریح کرد: به دلیل تجربه و تعامل "سیروس مقدم" در آثارش،‌ مخاطبان در "مدینه" شاهد متفاوت‌ترین نقش من خواهد بود.
 
این هنرمند کشورمان خاطرنشان کرد: معتقدم با وجود قلم بسیار خوب "سعید نعمت‌الله" در مقام فیلمنامه نویس و با در نظر گرفتن تعامل کارگردان کار با بازیگران، "مدینه" ماندگار می‌شود.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی