تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

دولت با بی حجابی مقابله کند

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

جریمه و برخورد با خودرو زنان بی حجاب + تصاویر


علی رغم تاکید های چند باره امام خامنه ای به متولیان فرهنگی کشور دولت و وزارت ارشاد تاکنون تدبیری نیاندیشده بلکه به انواع مختلف و با حضور و برگزاری جشن ها و مراسم های خاص! به ترویجبی حجابی کمک نیز کرده اند.
به گزارش آوینی فیلم  ، پدیده ی بدحجابی موضوع جدیدی نیست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور افرادی  هنجار شکن وبا پوشش نامناسب را در جامعه شاهد بوده ایم، اما گسترش این پدیده ی مذموم  در قالب جرایم سازمان یافته طی سال های اخیر و گرایش روز افزون جوانان به آن امری نگران کننده است.
 
رواج مد گرایی و استفاده ی افراطی از لوازم آرایشی در میان بانوان از بارزترین نمود های تأثیر مخرب ماهواره بر جامعه است. علاوه براین عادی جلوه دادن روابط خارج از عرف زن و مرد و اشاعه  بی عفتی از دیگر رسالت هایی است که برنامه ریزان این شبکه ها دنبال می کنند.
 
اما آنچه در این میان حائز اهمیت است نگاه سیاسی به مقوله ای فرهنگی است که متاسفانه با تغییر دولت ها جان تازه ای به خود می گیرد، مخالفت با برخورد نیروی انتظامی با هنجار شکنان جامعه که به تاسی از شبکه های ماهواره ای قصد بر هم زدن نظم اجتماعی و عفاف و سلامت اخلاقی کشور را دارند آن هم به بهای پیروزی سیاسی  و قرار گرفتن در قدرت از جمله پدیده های جدیدی است که در میان دولتمردان رواج یافته است.
 
استفاده از واژه آزادی که با پسوند بی قید و شرط  همراه شده است در دولت اعتدال کار را به جایی رسانده است که در اولین فصل بهار و با نزدیک شدن به گرمای هوا حجاب معنای خود را از دست بدهد.
 
خیابان های پایتخت و حتی شهرستانها مملو از حضور دختران و بعضا پسرانی است که با برچسب آزادی هر چیزی را که اسم لباس داشته باشد بر تن می کنند و هر رفتاری که بخواهند انجام دهند.
 
 در این میان علی رغم تاکید های چند باره امام خامنه ای به متولیان فرهنگی کشور دولت و وزارت ارشاد تاکنون تدبیری نیاندیشده بلکه به انواع مختلف و با حضور و برگزاری جشن ها و مراسم های خاص! به ترویج این موضوع کمک نیز نموده اند.
 
حال آنچه برای مردم به عنوان یک خواسته جدی و هشدار فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است لزوم برخورد با چنین مفاسد اخلاقی است که بی شک نیازمند عدم سیاسی کاری در موضوع فرهنگی و حمایت از برخورد نیروی انتظامی با متخلفان است.
 
نباید فراموش کرد که گسترش قارچ گونه ی شبکه های فارسی زبان که با پخش کلیپ ها و سریال های غیر اخلاقی هدفی جز قطع ریشه های فرهنگی جامعه و تعرض به حریم خانواده ها را ندارند از برنامه ریزی های بلند مدت دشمنان دین و فرهنگ ایران اسلامی است.
 
 این معضل نیازمند اقدامات فرهنگی و اصلاح نوع نگرش به زن در جامعه است؛ نگرشی که این روزها ما شاهد آن هستیم و با توجهِ بیش از حد به ظاهر در مناسبات اجتماعی به تنزل  مقام زن منتهی گردیده است.
منبع: شهدای ایران
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی