تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://s5.picofile.com/file/8126923600/picture_Parviz_Parastooee_www_bornOLD_ir_Douset_Daaram.jpg


 دو ماه پیش فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بالای یک میلیارد تومان دست یافت. فیلمی با بازی درخشان پرویز پرستویی که خیلی ها را به سالنهای سینما کشاند.
از امروز (چهارشنبه 21 آبان ماه) فیلم سینمایی «میهمان داریم» آخرین ساخته مهدی عسگرپور به تهیه کنندگی منوچهر محمدی در 30 سینمای تهران و شهرستانها روی پرده می رود. پرویز پرستویی در این فیلم هم بازی متفاوتی را ارائه کرده است و برای اولین بار نقش پدر شهید را ایفا کرده است.
پرستویی در مورد اینکه چه شده که نقش «حاج ابراهیم» فیلم سینمایی «میهمان داریم» را پذیرفته است می‌گوید: من قبل از این فیلم دو سالی بود از سینما کناره گیری کرده بودم و به نوعی مشغول خودسازی بودم. وقتی قصه «میهمان داریم» مطرح شد به دلیل اعتقاد قلبی که به چنین موضوعاتی دارم، آن را پذیرفتم.
بازیگر نقش حاج کاظم فیلم «آژانس شیشه ای» در مورد اینکه دلایل علاقه اش به فیلم‌های دفاع مقدسی می گوید:من همیشه عرق و علاقه خاصی به چنین موضوعاتی دارم چرا که یک ایرانی هستم. این 8 سال را نمی توان فراموش کرد. شاید به زعم خیلی ها نخ نما شده است. اما من اینگونه فکر نمی کنم. هر بار به چنین موضوعاتی فکر میکنیم و به دورن آنها می رویم بدرد روزگار امروزمان می خورد.هرزگاهی که شاید دچار زیاده خواهی و یا درگیر مسائل شخصی می شویم بد نسیت به این افراد فکر کنیم به کسانی که زندگی خود را برای این مرز و بوم گذاشته اند.
عوامل تولید «میهمان داریم» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:محمد آلادپوش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، صدابردار:ساسان نخعی، عکس : مهدی دل خواسته .تدوین: محمدرضا موئینی، صداگذار:سید محمد کشفی، موسیقی:علیرضا کهن دیری و تهیه کننده:منوچهر محمدی

پرویز پرستویی متولد 1334 همدان، دارای مدرک درجه یک هنری که معادل با کار‌شناسی است. وی فعالیت هنری را در مراکز رفاه خانواده، خانه‌های جوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزاد فراهانی با نمایش «ماجرای یک محل» آغاز کرد. او سینما را سال 1362 با بازی در فیلم «دیار عاشقان» به کارگردانی حسن کاربخش تجربه کرد.

پرستویی، سیمرغ بلورین فجر شانزدهم بخاطر بازی در فیلم «آژانس شیشه‌ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و سیمرغ بلورین فجر بیست و سوم بخاطر بازی در فیم «بید مجنون» به کارگردانی مجید مجیدی دریافت کرده است. در کانامه هنری او آثاری چون: امروز، میهمان داریم، من و زیبا، خرس، سیزده 59، بیست، کتاب قانون، به نام پدر، بید مجنون، کافه‌ترانزیت، مارمولک، دوئل، دیوانه ای از قفس پرید، روبان قرمز، آژانس شیشه ای، مهر مادری، لیلی با من است، آدم برفی؛ دیده می شود.

 

منبع: تسنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی