تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

نگاهی‎ متفاوت به‎ تشییع جنازه‎ پاشایی

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

http://dl.ahangestan.in/music/old/fullalbum/morteza-pashaeii/Morteza-Pashaei.jpg


رفتار برخی افرادی که به بهانه این مراسم دست می‌زنند پایکوبی می‌کنند و یا اینکه تنها به دنبال جمع آوری فیلم برای به اشتراک گذاشتن در صفحات اجتماعیشان هستند بسی جای تعجب است.

یکی از کاربران با عکسی اختصاصی از مراسم تشیع جنازه مرتضی پاشایی به سایت حرف تو نکته‌ای تامل برانگیز را گوشزد کرد.

%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C نگاهی‎ متفاوت به‎ تشییع جنازه‎ پاشایی

در این عکس که عکاس مهر آن را انعکاس داده از ۹۰ نفری که در کادر هستند ۷۰ نفر در حال فیلمبرداری از تشیع جنازه هستند.
 
البته در اکثر گزارشات تصویری خبرگزاری‌ها، جماعتی دوربین به دست در این تشیع جنازه شرکت کردند.

اینکه مرتضی پاشایی خواننده محبوب و با اخلاق کشورمان به رحمت خدا رفتند برای همه تاسف آمیز است و اینکه به گفته پدرش او به نماز اول وقت و ائمه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ارادت خاصی داشت بر همگان مشهود است.
 
اما رفتار برخی افرادی که به بهانه این مراسم دست می‌زنند پایکوبی می‌کنند و یا اینکه تنها به دنبال جمع آوری فیلم برای به اشتراک گذاشتن در صفحات اجتماعیشان هستند بسی جای تعجب است.

متاسفانه تب روشنفکرمآبی یقه بسیاری از جوانان ما را گرفته است تا جایی که حتی مرگ هم سن سالانمان هم گاهی ما را از خواب غفلت بیدار نمی‌کند. شاید اکثر کسانی که دارند فیلم می‌گیرند به جای اینکه به فکر مرگ باشند به این فکر می‌کنند که این فیلم را به فلان دوستانم نشان می‌دهم تا بگویم من هم در این مراسم شرکت کردم و کلی کلاس می‌گذارم.
 
ای کاش همه ما وقتی خبر مرگ کسی را می‌شنویم در ابتدا تلنگری به خود زنیم و بدانیم که با هر پست و مقام و در هر جایگاهی که باشیم باید روزی از دنیا برویم و تنها چیزی که برایمان می‌ماند اعمال و رفتار ما است و الا روشن کردن شمع و خواندن دسته جمعی شعر‌های مرتضی پاشایی نه روح آن مرحوم را خوشحال می‌کند و نه مشکلی از ما را برطرف می‌کند.

شاید صدای مرتضی پاشایی در تشیع جنازه‌اش این باشد که بلند فریاد می‌زند.

ای مردم گناه نکنید این دنیا ارزشش را ندارد…

وَ اَنَّ الْمَوْتَ حَقٌّ، وَ اَنَّ ناکِرًا وَ نَکیرًا حَقٌّ، وَ اَشْهَدُ اَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ، وَ الْبَعْثَ حَقٌّ، وَ اَنَّ الصِّراطَ حَقٌّ، وَ الْمِرْصادَ حَقٌّ، وَ الْمیزانَ حَقٌّ، وَ الْحَشْرَ حَقٌّ، وَ الْحِسابَ حَقٌّ، وَ الْجَنَّهَ وَ النّارَ حَقٌّ، وَ الْوَعْدَ وَ الْوَعیدَ بِهِما حَقٌّ.

منبع: رجا نیوز

نظرات (۱)

سلام سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی اگه ایندفه بهم سرنزنی دیگه بهت سر نمیزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی