تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://avinyfilm.ir/sites/default/files/content/images/story/93-09/25/1_6.jpg

هادی محمدیان کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» درباره مراحل تولید این اثر سینمایی به خبرنگار مهر گفت: انیمیشن «شاهزاده روم» با مدت 75 دقیقه در مرحله پردازش گرافیکی به سر می‌برد.

وی بیان اینکه این انیمیشن سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود، افزود: داستان این انیمیشن درباره پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر عجل‌الله می‌شود.

فیلم شاهزاده روم

وی ادامه داد: ساخت این انیمیشن از دی ماه سال 92 آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی آن رو به اتمام است و به زودی یک نسخه آن را برای بازبینی هیات انتخاب به جشنواره فجر ارسال خواهیم کرد. «شاهزاده روم» انیمیشنی 3 بعدی است که در آن از 40 شخصیت داستانی استفاده شده است.

این کارگردان با اشاره به اینکه این انیمیشن کیفیتی قابل قیاس با آثار روز جهان دارد، تصریح کرد: این انیمیشن، داستانی بین‌ادیانی دارد و یک شرکت لبنانی با همکاری و حمایت از این فیلم انیمیشنی، قرار است نسخه عربی آن را علاوه بر کشور لبنان در دیگر کشورهای خاورمیانه به اکران درآورد.

کارشناسی تاریخی و مذهبی این انیمیشن زیر نظر مطهری‌نیا استاد دانشگاه امام صادق (ع) انجام شده است. «شاهزاده روم» در گروه سنی کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.

فیلم شاهزاده روم

همچنین در این انیمیشن سینمایی حدود 100 متخصص در حوزه‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند که برخی عوامل آن عبارتند از تهیه کننده: حامد جعفری، مدیرتولید: مهدی پاکدل، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، مدیر دوبلاژ: ناصر تهماسب، کارگردان: هادی محمدیان.

این انیمیشن سینمایی در موسسه فرهنگی هنری هفت سنگ و موسسه فرهنگی هنری سلوک افلاکیان تهیه شده است.

منبع: مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی