تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://linkzan.ir/wp-content/uploads/2013/03/45871.jpg

در طول تاریخ انقلاب دشمن با انواع روشها اعم از راه اندازی شبکه های مبتذل ماهواره ای، ساختن سی دی های مستهجن و ترویج آنها در سطح جامعه، قاچاق مواد الکلی، تبلیغ و ترویج پارتی های مختلط دختران و پسران، حمایت از جریانات فمنیستی و... قصد داشته تا ضمن مقابله با اعتقادات اسلامی و به ابتذال کشاندن جوانان، جامعه ایران را سرگرم مسائل بی ارزش کرده و آن را از دستیابی به آرمانهای خود باز دارد.
یکی از مقولاتی که همواره در تهاجم فرهنگی مورد حمله واقع شده است، بحث عفاف و حجاب بوده است. تاجایی که دشمن با نفوذ در طرح و برنامه های نهاد های فرهنگی کشور در اجرای نقشه های شوم خود موفق شده است.
صدا و سیما به عنوان یک رسانه ملی که مخاطبانش همه اقشار مردم هستند، بیش از هر نهاد فرهنگی دیگر متولی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است اما در مرحله عمل انگونه که باید موفق نشده و شاید بتوان گفت دست های  تهاجم فرهنگی دشمن از آستین صدا و سیما به راحتی نقشه های خود را اجرایی می کند.
نمایش مدل های مختلف چادر، عربی، ملی، دانشجویی، قجری، خبرنگاری و.... و همچنین مجبور کردن برخی مجریان به پوشش چادر های رنگی که با اعتقادات و باورهای بانوان محجبه همخوانی نداشت از جمله اقدامات صدا و سیما در این چند سال بوده که مورد اعتراض بسیاری از دوستداران فرهنگ کشور قرار گرفت، حذف تدریجی چادر های ساده و مشکی که مورد استفاده بانوان محجوب کشور قرار می گرفت، نتیجه ترویج مدل هایی از چادر بود که شاید نامشان را بتوان مانتوهای عبایی و گشاد گذاشت.
 



اما اینبار صدا و سیما در اقدامی دیگر مدلی از چادر را  با نمایش دادن بر سر یک گوینده خبر به نمایش در آورد که نامش هنوز رونمایی نشده اما مدلش را رسانه ملی در اخبار شبانگاهی به نمایش گذاشت.

حال سوال این است که چرا رسانه ملی که مهمترین نقش فرهنگی را در کشور دارد نسبت به مقوله ترویج عفاف و حجاب و فرهنگ حجاب فاطمی به این سادگی رفتار می کند؟!

منبع: شهدای ایران

نظرات (۱)

۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۹:۳۴ بسیجیان پایگاه جداری

سلام

به وبلاگ پایگاه ما سری بزنید و اگر نظری دارین بهمون بگید

خوشحال میشیم

پاکدشت- شهرک یبر- مسجد جوادالائمه- پایگاه شهید جداری

http://shahidjedari.blog.ir

http://shahidjedari.mihanblog.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی