تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://avinyfilm.ir/sites/default/files/content/images/story/93-09/25/1_5.jpg

صداگذاری فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» که مدتی پیش در جنگل های آمل کلید خورده بود توسط محمود موسوی نژاد آغاز شد.

مسعود سخاوت دوست ساخت موسیقی این فیلم را شروع کرده و این پروژه سینمایی پس از پایان ساخت موسیقی، وارد میکس نهایی خواهد شد.

تاکنون بیش از نیمی از فیلمبرداری فیلم «ماهی سیاه کوچولو» در جنگل های آمل انجام شده است و خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا تدوین این فیلم سینمایی را نیز از چندی پیش آغاز کرده بودند.

مریلا زارعی که برای دریافت جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره سینما آسیاپاسیفیک به کشور استرالیا سفر کرده بود، روز گذشته بازی خود را در این در فیلم سینمایی از سر گرفت.

طبق برنامه ریزی انجام شده در غیبت مریلا زارعی که یکی از اصلی ترین نقش های فیلم«ماهی سیاه کوچولو» را بر عهده دارد، پلان های مربوط به مصطفی زمانی و همایون ارشادی فیلمبرداری شد.

«ماهی سیاه کوچولو» اولین تجربه سینمایی مجید اسماعیلی است که توسط علی طالب آبادی به نگارش درآمده و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم چنین آمده است: اگر ناگهان پرنده ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته ها است اما اگر پرنده ای پرید شاید پی دانه ای می رود. جنگجویان خطا کار تنها به پیروزی فکر می کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته ها یورش می برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس العمل شان را یکپارچه کرده اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می دانند. آنها آگاهی بر نشانه ها را طی آموختن «آیین دلاوری» زیست کرده و می دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

منبع: مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی