تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28726/B/13931101_9728726.jpg


«سیدمحمد موسوی» مدافع پرافتخار تیم ملی والیبال ایران که در دیدار دیروز مدال‎آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بود، عکس خود از دیدار امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

پاسخ موسوی به هجمه‌ها علیه دیدارش با رهبری

مدافع تیم ملی والیبال کشورمان درباره این دیدار نوشت: «در دیدار با رهبر معظم انقلاب، من که خیلی دوست داشتم ایشون رو از نزدیک بیبینم و باهاشون صحبت کنم، اما حیف که نشد.»

سیدمحمد موسوی همچنین در وصف دیدار با رهبر فرزانه انقلاب نوشت: «دیدن چهره ایشان حس عجیبی به آدم می‌دهد.»

هرچند که تعداد لایک ها و کامنت های زیر این تصویر نشان از حمایت بسیاری از حامیان موسوی بود اما موسوی پس از انتشار این عکس با هجمه کامنتی برخی از ضدانقلاب مواجه شد، به‌طوری که صفحه اینستاگرام وی آماج توهین‌های بی‎سابقه و شرم‎آور جریانات معاند و هتاک واقع شد.

موسوی نیز در واکنش به این توهین ها چند پیام دیگر را نیز در صفحه خود منتشر کرد.

پاسخ موسوی به هجمه‌ها علیه دیدارش با رهبری
موسوی در رابطه با عکس خود با رهبری نوشت: « از اول زندگی ام روی پای خودم وایسادم. نون بازو خوردم و از این به بعد هم همینطوری خواهد بود.

مطمئن باشید این پست صرفا احساس خودم بود و اصلا از کاری که کردم پشیمون نیستم و خدا را هم شکر میکنم که نیازی به چیزی ندارم که بخوام از این حرف ها گیرم بیاد. اونایی هم که کارشون قضاوت و شایعه پراکنیه یکم بیشتر فکر کنن!»

پاسخ موسوی به هجمه‌ها علیه دیدارش با رهبری

اما وی در ادامه پیامی دیگر برای مخاطبین خود منتشر کرد. موسوی در آخرین پست خود با انتقاد از برخی توهین ها نوشت: « من آدمی هستم که همه چیز زندگی ام رو احساساتمه و چیزی که حس میکنم رو با طرفدارا شیر می‌کنم. من کنسرت میرم. عروسی میرم. محک میرم و از همه پست گذاشتم و همیشه کسانی هستن که مخالفن. اینم یکی از جاهائیه که رفتم دوست داشتم که رفتم.

خواهر و برادر من که مخالفی! حق توهین به نظرات من ندارید. فقط میتونید نظرتون رو بگید. به امید روزی که فرهنگ استفاده از فضای مجازی رو پیدا کنیم.»

منبع: مهر

نظرات (۱)

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۵۷ جعفر عباس زاده
Very Good

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی