تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

حــــــــــــــــــــــــــــــجاب برتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

http://shohadayeiran.com/files/fa/news/1393/11/14/49623_808.jpg


هفته گذشته را می‌توان هفته خوش حجاب در شبکه‌های اجتماعی نامید؛ هفته‌ای که نخست با یک تلنگر کلید خورد و آن مشاهده زنان مسیحی در پوشش اسلامی بود؛ (مشاهده فردی محجبه در خارج از جایگاه مورد انتظار!) و با استقبال از یک بانوی محجبه تمام شد.

*بزرگداشت روز جهانی حجاب

کمپینی به مناسبت روز جهانی حجاب در اول فوریه به راه افتاد و طرفداران حجاب اسلامی با برچسب (#WorldHijabDay) اقدام به نشر مطالب پیرامون این موهبت بزرگ اسلام برای زنان پرداختند.

 

*حجاب تنها برای یک روز!

همچنین در یک اقدام ابتکاری دیگر با عنوان «Women Wear Hijabs For A Day» زنان بی‌حجاب به استفاده یک روزه از حجاب دعوت می‌شدند و سپس از افراد درخواست می‌شد تا در پایان روز احساس خود را از داشتن حجاب در طول روز بیان کنند.

و این یعنی همیشه آن چیزی که ما به آن عادت کردیم نمی‌تواند بهترین باشد، شاید یک عادت است، که می‌توانیم بهتر از آن را برای خودمان رقم بزنیم و تجربه یک روز متفاوت را به روزهای زندگی خود اضافه کنیم؛ چه کسی می‌داند؟! شاید این تجربه متفاوت بهترین بود!

در پی این اقدام نیز تصاویر و ویدیوهای مختلفی که بیانگر احساسات  مختلف از تجربه‌های متفاوت بود به اشتراک گذاشته شد.

 

وقتی تازه آموزش می‌بینی که چطور قرار است پارچه‌ای با یک سنجاق کوچک بروی سرت قرار گیرد.

دور از انتظار نیست، آنچه که ممکن است دور از انتظار ما باشد یا اینکه شاید کمی بعید به نظر برسد؛ مشاهده افراد با پوششی متفاوت در موقعیت و شرایطی خاص که پیش از این سابقه نداشته به نوبه خود جذاب است؛ آنقدر جذاب که گاهی ممکن است یک خبر و یک تصویر دست به دست بچرخد و بارها به اشتراک گذاشته شود.

در هفته گذشته و بعد از گذشت 2 روز از روز جهانی حجاب اتفاقی فرهنگی در کشور رخ داد که مورد توجه کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت؛ مشاهده فردی محجبه در خارج از جایگاه مورد انتظار!
حضور سحر احمدپور بازیگر فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» با چادر در بین اهالی رسانه موجی از تشویق مجازی کاربران ایرانی را به همراه داشت.

انتظاری که اذهان عمومی و مخاطبان از پوشش بازیگران زن در جشنواره داشتند و اما آنچه که در دومین روز از جشنواره فیلم فجر شاهد آن بودند:

و این اتفاق فرهنگی مورد استقبال کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، تا هفته گذشته را بتوان هفته خوش حجاب نامید.

منبع: فارس

نظرات (۲)

۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۱ محب اهل بیت(ع)
واقعا دمش گرم اجرش با خود آقا صاحب الزمان(عج)

زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی