تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

.
تـــــــــــــــنها مســــــــــــــیر

NazSkin

تنها مسیر

حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) می فرمایند: در انتظار فرج باشید و از رحمت و کارگشایی خدا ناامید نشوید ،زیرا بهترین اعمال در نزد خدای بزرگ انتظار فرج است

چه شقـــــــــــــــــایــــــــــــق
چه گل پیچـــــــک و یـــــــــاس
جای یک گــــــــــل باقی است
تا نیـــــــــاید مهــــــــــــــــدی
زندگی زیبــــــــا نیســــــــــت

نویسندگان

پخش سریال «فوق سری» در نوروز 94

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۵۸ ق.ظ

http://najihonar.ir/njhnimg/newspost_images/ghorbaghe.jpg

به گزارش فرهنگ نیوز ، سردار دکتر «سعید منتظرالمهدی» درحاشیه بازدید از سکانس های پایانی ساخت سریال "فوق سری"، گفت: این سریال ۱۰ قسمتی، به تهیه کنندگی آقایان «محمود رضوی» و «حبیب الله کاسه ساز» و با همکاری موسسه ناجی هنر و شبکه یک سیما ساخته می شود.

معاون اجتماعی ناجا گفت: سریال فوق سری (قورباغه وقناری) قرار است انشاءالله هرشب در نوروز ۹۴ از شبکه یک سیما پخش شود.

وی یادآور شد: کارگردان این سریال پلیسی، مهدی فخیم زاده و بازیگران آن نیز، مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، شقایق فراهانی، فریبا کوثری، رامین راستاد، بیوک میرزایی و امیر محمد زند، می باشند.

وی ادامه داد: صرفا با پیشی گرفتن از جرایم، انحرافات و پدیده ها می توان سیمای جامعه را تلطیف و به معنای واقعی کلمه سایه امنیت را در جامعه گستراند و همچنین هزینه انتظامی حاصل از مداخله و مقابله را کاهش داد.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه ای نیروی انتظامی مبتنی بر ایجاد فرصت با هم بودن برای اعضای خانواده و تحکیم مبانی ، البته با رویکرد آموزش منتج بر درمان می باشد.

دکتر منتظرالمهدی در خصوص داستان این سریال که دستمایه های طنز دارد گفت: «ناصر پاپتی» شخصیت اصلی داستان، فرد شروری است که سعی دارد با تغییر چهره، خود را به جای یک از نیروهای رده بالا در پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و از این شباهت سوء استفاده کند؛ روشن شدن این ماجرا و تلاش پلیس برای حل این حربه، فضای سریال را رقم خواهد زد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی